PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Monday, January 4, 2010

Did You Know?

Did you know when you dream about a person, that person went to sleep thinking of you?
Did you know when the person you like looks at you and then looks down, they're crazy about you?
Did you know that when a person looks at you directly in the eyes, they love you more than you think?
Did you know when that person looks at you a lot, they can't live without you?
Did you know when they leave,
they say bye too much because they don't want to let you go?



Sure ramai penah alami benda-benda kat atas ni. Betol tak? Ok la meh aku cite sket. Dulu dulu aku penah minat awek ni, asyik ingt dia.. Tibe2 esok tu dia kata dia mimpi aku shuffle. -.- Ok tu mcm kebetulan. hahaha.. Pastu yang kedua, biasanya kalo aku usya makwe yg aku minat, mmg usya sungguh2 la. Tapi kalo makwe tu usya aku balik, memang aku wat2 tgk tempat lain. pastu wat muka kool padahal dalam jantung da dup dap dup dap. lol... Yang seterusnya, masa aku kapel dulu, aku suka tgk mata gf aku. Suka sangat tengok lama-lama. Macam tak puas. Mayb sebab ade aku je dalam matanya. Dan yang pasti aku menyenangi dan menerima dia seadanya. hehe. Dan yang last skali, rasa berat gile bila nak tinggalkan makwe. bye bye nak seribu kali. Tu belom lagi ayat jiwang pe. Pastu aku anta kt lrt pon nak tgk dia masuk dlm lrt tu btol-btol. Kalo aku ngah gle, aku naik skali lrt tu, pastu usya dia dr jauh. Semata-mata nak tgk dia selamat sampai. Secara diam2. Hehe..

Ok semua ni rasia so jangan bgtau org lain. Tetibe gua rasa malu gle. zzzz


11 comments:

~LiiNDaa~ said...

alalala..so sweettt la en3 ko nih..:P

arch-t said...

jiwangla

Nina Soraya said...

wow.~
stalker.

Aidi-Safuan said...

aku penah mimpi pasal maria ozawa.adakah tuh bermakne maria ozawa sentiasa berfikir tentang aku?

teRi said...

a'ah maria ozawa pk nak sepak anu ko. lol

.ella ainnadjla. said...

olololo sweet sungguh...

.rafiq. said...

kau tau tak macam mana nak sebut LRT?

bunyinya macam ni "LERTT"

e. indah said...

mimpi u shuffle? ..hahhha ..

nway u kind of swet person to do so-antar gf diam2 tgk dia slamat sampai ..

~~salam lalu singgah

teRi said...

salam. hehe. biasa je. kalo u pon, mayb wat cmtu kot. hehe

vidadarisakura said...

yuck!!!haha

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛