PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Thursday, April 14, 2011

Ohhh Kuala Lumpur.. Kota raya ku..




Pada suatu malam yang ajaib berhampiran dengan kawasan Damansara, kelihatan dua remaja sedang bermanja-manja dalam perjalanan ke Kedai Makan Williams yang terletak di SS24..


Gua: Aku rasa kita tak pernah lalu jalan ni la.
Sarol: Kita penah lalu la jalan ni. Kawasan gua. Gua tau la.
Gua: Mana ade. Tak penah la woi.
Sarol: Haih. Asal ko degil sangat ni?
Gua: .......


BEEP!
Xoul sms.
"Dah sampai. Korang kat mana?"
Gua balas.
"Jap. Ngah cari parking."


40 minit kemudian..

Gua: Gampa! Dah bape kali sesat ni. Dah-dah u turn cepat! (muka bengis hensem)
Sarol: Aaaaaaa. Ok-ok. (muka nanges)
Gua: Nanti tengok signboard tu. Dah terlepas jauh kita ni.
Sarol: Ko tengok. Aku drive.
Gua: Ok.



Gua: Shit. Gua tak nampak.
Sarol: Mende pe tak nampak? Aku nampak je. Ko tengok la betol-betol.
Gua: Tak nampak la gila!
Sarol: Aku tengok dari sidemirror pon da bole nampak signboard tu.
Gua: Dia tulis apa?
Sarol: Errr aku nampak signboard je. Tulisan tak nampak. Hehe.
Gua: .............


BEEP!
Sms Xoul masuk.
"Korang parking mana ni?"

2 comments:

hackerzx said...

kalo aku tau..lame aku bwk korg..lols pnya la jauh pusing

teRi said...

haha. tak penah pergi dari 1utama. tu jadi mcm tu. sarol lak confident je. nak marah tp muka dia lagi tua dari aku. nak buek cmno?