PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, July 27, 2010

Lawak Mesut Ozil.

-Mesut Ozil, pemain bolasepak Jerman-

A long time a go, terdapat dua manusia berlainan jantina yang bersekolah skali tapi tidak pernah bertegur sapa time di sekolah. Malah ketika dewasa, add ym pon secara membuta tuli tanpa mengenali antara satu sama lain.

Kemudian pada suatu hari, mereka berdua ini terchatting dengan mesra alam buat pertama kalinya dan menjadi karib, lalu bermulalah kisahnya...

Teri: Blablablablabla.
Awek: Blalalalalalalala gak.

Teri: ..
Awek: Need someone to wake up me early morning.
Teri: Peh speking siot. Asal nak bangun awal pagi-pagi?
Awek: Da berminggu punch kad aku merah dow. Ni sebab world cup la. Pas world cup, aku terus takleh bangun awal. Last2 hari tu bos aku sound aku suh tukar attitude. Huhu.
Teri: Kelaka ko. Guano nak jadi bini solehah kalo camni?
Awek: Takpe. Tu improve automatically.
Teri: Jadah! Hmmm. Sian ko. Meh aku tolong. Dapat upah x?
Awek: Dapat2. Sebanyak $*******.
Teri: Wow. Lumayan. Ok2.
Awek: Dalam 5 hari ni je ko kena call kejut aku bangun awal pagi sampai bangun. Pastu takpe la. Aku just nak biasa2kan diri bangun awal je. Deal?
Teri: Ok2 deal.


*hari pertama*
6.30pagi..

Beeep! (bunyi sms)
"Aku da bangun. xyah kejut aku", awek tu tulis dalam sms.
Gua pon ok la. Sambung tdo balik. Maknanya ade lagi 4 hari nak kejut minah ni.

*hari kedua*
6.30pagi..

Gua bukak sebelah mata. Ok da 6.30pagi. Mari kejut minah ni.
Truttttttt.. truttttttttt.. truttttttt.. trutttttt..
(Siot tak angkat call. Tido nak mati)
Tetibe panggilan diangkat.

Awek: Helo.
Teri: Wei bangun la wei! Da subuh ni.
Awek: Err. Sapa ni?
Teri: ... (Kelaka minah ni wat lawak pe xknal aku tetibe. Ooo main2 eh)
Awek: Sapa ni???
Teri: Ni Mesut Ozil la. Kehkehkehkeh (aku saja sebut nama ni sebab membe aku ni minat Mesut Ozil)
Awek: Sapa ni? Tak knal la. Kawan kakak eh?
Teri: Erkkkkkkkk!
Awek: Ni adik dia la. Dia divert call ke henpon saya.
Teri: Alamak! Salah orang. Malu2. Bye2. Zzz


Babunnnnnnnn! Malu gile gua. Terus gua sms membe gua tu sambil sound2 sambil suruh dia bangun tdo. Dia bole tak bagitau aku yang dia ada buat divert call ke adek dia. Maknanya kalo dia xangkat call tu, call tu akan disambung ke no adek dia.Hampeh. Malu gile wei. Gila serik nak call minah ni. Dah la ada 3 hari lagi kot kena call kejut dia. Dem!


P/S- Adek membe gua tu sempat sms ckp tq sbb kejut dia pegi skola. Cam arem. Hahahaha. Da usya fb, comel budak tu. Ada chance. Kakakakakkaka.

2 comments:

otak ketat said...

kah kah kah. agk-agk kau mesut ozil bangun solat subub tak? :p

-xoul- said...

solat subub? kul brape masuk waktu.. =.="