PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Wednesday, July 7, 2010

Kembar Belanda

-Wesley Sneijder-


Kalo lu orang nak tau, ni la kembar Belanda gua. Secara sainstismenya semua orang mempunyai kembar kat oversea. Cuma antara korang nak amik tahu ataupon sebenarnya memang malas nak amik tau ataupon jenis kura-kura dalam perahu je.

Dah nama kembar, maka secara kimianya kitaorang ada banyak persamaan. Lahir pada hari,bulan dan tahun yang sama, 9 Jun 1984. Pastu muka pon nak sama, cuma gua hensem lebeh seket je. Botak pon da sama. Tinggi nak sama. Body pon dekat nak sama taff. Pendek kata, kalo tengok 10 kali, memang macam sama tapi tak serupa je.


Tapi korang nak tau apa yang berbeza?

Malam ni dia main bola untuk Belanda.
Gua? Main bola dalam kocek.



Go Belanda Go!





p/s- apa aku merepek ni? zzz

3 comments:

.rafiq. said...

hebat. kau boleh masukkan bola kau dalam kocek.

teRi said...

haha. well~

fndrocka said...

yey belanda menang!!

p/s: menang'is