PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, September 15, 2009

Rindu Kat Awak!!

malam tadi sebelum tido, tiba-tiba aku rindukan dia..








yup..



aku rindu nama betol ku..

skang ni semua org panggil aku teri je. lgpon aku yg intro cmtu. "hi. saya teri" .tu blom nama kt facebook dan juga blog. tu la gedik sgt. nak sgt nama urban2, skali terus melekat. haha.

lately, mmg jarang gile nak dpt dgr org panggil aku dgn nama btol aku..

malah mayb orang lain pon taktau nama btol aku pe. haha..

dulu aku tak amik kisah sgt pon org nak panggil aku apa, janji aku dihargai.

tapi sejak malam tadi, aku rasa rindu sgt kt nama btol aku.

taktaulah sebab apa. mungkin ia mempunyai seribu makna pada ku?



semenjak 2 tahun lepas, aku da mula pakai nama teri bogad. nama pena tapi ia melekat.

semua kawan panggil teri. tak kisahlah di tempat belajar atau di tempat keje.

nama teri memang menjadi siulan gadis-gadis seksi.

menjadi rebutan gadis-gadis hot.

maaf. aku terpaksa berlagak untuk menggambarkan betapa hotnya i.



tapi nama pena tu tetap tak boleh lawan nama btol ku.

nama btol ku adalah nama yg mak ayah ku berikan..

ia sentiasa buat ku rasa berbeza dan unik dari orang lain..

ia sentiasa membawa keberkatan padaku..

always make me proud to have u..




MOHD SHAHAIRRI
Saya rindu awakkkkkk!!

oh ye. sejak aku pakai nama teri ni, aku xpenah ade awek, adakah nama ni yg membawa malang sebenarnya? hahahhahhahahahah. zzz



20 comments:

qishie said...

hoi shahairri..
nak kasi pelempang satu boleh?

MiSs aNySs said...

ini mst bajet teri henry kan?

Budak Panjang said...

memangla lu hot. kan lu 'terbakar'? hahahahaha

Mieaa said...

saya panggil abg shah boleh?
aww~



mcm haram. hahaha

teRi said...

qish, add, miea: pejadah ni? gay btol!

miss anyss: erk mana de teri henry. terry bogard suda. hehe

.rafiq. said...

hai shahira.
eh eh shahairri.
hai.

bubu253 said...

shahairri...
sedap nme tue...
hehheeh
abg shahairri ooo abg shahairri...
hehehehe
(",)

teRi said...

rafiq: kelaka gak rafik ni. zzz

bubu253: ouh bubu. ok i da ready utk ke next level hubungan kite. lol

REZaries said...

haha.. tu la ko..baik cam aku..letak name REZaries, org biase panggil rez je.. name betol farez..same kan?

lalala~

teRi said...

ceh! zzz

bubu253 said...

hehehe ap next hbgn kte n ap hbgn kte sblom nie....
(",)

teRi said...

bubu: b4 ni u tukang kebun je. skang i da up u jd tukang masak lak. suka x? haha

kin said...

wah,
kacaknye nama!

bubu253 said...

hahhhaha
upgrade jd tukg msk laa rpenyer..
heheh
egt jd org uma dh..
hahahhahah

░♥si lampu neon♥░ said...

SHAHIRI? ok la tuuuu gune name real la..lagi bermakna kan..name teri tu mcm name tom and jery. mcm name jem pon ade. hahaha

teRi said...

T_T bukan shahiri la. shahairri yg sebenarnya.. T_T

hackerzx said...

sib baik nama aku Edrie..mmg ala2 mat saleh pn org pgil Ed..lol..

p/s siap sedia keni :D

intan.maisarah said...

shahairri

kotakpensel said...

hai shahairri~ LOL

Anonymous said...

teri dalam indon = ikan bilis. bleh cube relate dgn nasib malang ke? heh B-)