PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Sunday, September 27, 2009

Aku cukup bersemangat nak kuruskan badan bila..

1. bila tengok awek-awek cun kt facebook atau di depan mata! rambang mata beb. cuba bayang kalo nora danish atau juliana evans syok kt gua? ok mmg xdpt dibayangkan. T_T
2. bila balik kampung je, mesti semua makcik2 sebok nak tanya.. "along masuk bina badan ke tahun ni?" T_T
3. bila berpeloh dgn lebat ketika sedang membuat sesuatu kerja yg menggunakan fizikal. hampeh btol! time tu la lemak2 nak tbakar dgn pantas! huh! lagi2 kalo wat keje depan awek2. tekanan2. metabolisme nak aktif. lol
4. bila habis bermain futsal sebab selalunya kompem aku pancit. mulot je byk bising tp main 2 minit da semput. dem! wat malu je. rugi byr sejam tapi aku main 10 minit je kot. T_T
5. bila kawan lama da xknal dan xsegan nak tego sbb takot salah org. demit! dan2 da lupa gua! yg paling best ade org tanya, " ade tak abang atau adik yg nama shahairri?" kelaka btol. da tentu aku yg korg tanya tu! cis!
6. bila taktau cmne nak amik gmbr supaya nampak hensem dlm tu. gua tau tu salah camera atau cameraman tp biarlah gua bertanggungjawab di atas ketakhenseman gua. gua syg kwn2 gua.

7.bila nak beli baju. kompem kena beli saiz xxl. tu pon hbis nampak semua otot2. susah btol kalo badan ni taff sgt cm ronaldo. muahahahahahhaha! (updated)





Sapa kata aku xnak kurus? sbnrnya aku saja je malas kurus sbb takot jd rebutan. tak caya????????????

nah bukti!!!!!!!!!!!!!!!!!!



amacam? rasa nak ngorat x? hahaha





8 comments:

xoul said...

apsal gambar tu ada kesan terbakar kt tepi dia?

hackerzx said...

gmbar jari la tu..haha..

msa ni msti ko alim2..pemalu ngn pmpuan pe..aku tau ko cite dlu lol..

bubu253 said...

mcm langit n bumi...
jaohnyer beza..
hehhee
nk ngort leyh..
hahhah
fizikal no 2..
y pntg atie mau chantk...
hehee

intan.maisarah said...

taknak gak...
nanti ari ari kene buli.

nak kurus gak..kompem farid kamil ngorat aku pas ni

teRi said...

xoul: jgn noob kamera sgt. lol
edrie: dulu gua skola pondok. koakaoak
bubu: ati saya kurus. meh2 ngorat. ;p
intan: ceh. sapa buli sapa sbnrnya? dia pon da mookkkkkkk!! kakakakakkaka

.rafiq. said...

fuyo. macam rosham nor.haha

Azma Alina said...

sile kurus.

AZIZAN & HAFIZAH said...

ingin jemput u join affiliate kami...
panduan bina otot badan dalam bahasa melayu...
join percuma...letak iklan kt blog...kalau org beli..dpt komisen..

http://www.jombinabadan.com