PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Monday, August 24, 2009

kisah debab dan boye..

hari ni adalah hari ke 3 kite berpuasa..

macam biasa, pas bsahur dan solat subuh pagi tadi, gua terus sambung tdo sementara menunggu time nak bangun g kelas..

ngah sedap2 gua tdo.. tibe gua dpt sms..

dengan sebelah mata, gua usya sms tu..

DEBAB: lunch kol 1. lol :D

KACAK: $%^&!!!! (gua carot dalam hati je)



malas gua nak layan kanak-kanak tak matang ni. huh. so disebabkan gua xnak membuang pahala gua dengan mencarot, gua pon dgn baik hatinya sambung tdo balik..

tibe-tibe..

beep!

"haih. sapa lak sms ni?". gua pon usya hp gua..

BOYE: gap kol bape? debab ajak lunch..

KACAK:.... (kelu)



korang rasa patot ke gua cari dan pukol budak dua ekor ni? haha

18 comments:

arch-t said...

sangat patut kne pukul mereka nih ;))

teRi said...

on da way. haha

xoul said...

huh..spray ngan ridsect kang..

kar-el said...

haha.. sape tu.. rosak tul!!

Aidi-Safuan said...

haha...taun2 lpas da beser korang betiga.tuh yang da terbeser sms ko skali tuh.hihi

teRi said...

ok aidi.. terus terang aku ckp aku xpaham lawak ko. haha

Aidi-Safuan said...

dem!siot kenakan aku cam ko dikenakan husna dulu!

Aidi-Safuan said...

dem!siot kenakan aku cam ko dikenakan husna dulu!

pencacai najis kaya said...

hahahahah apekah. ni yg nak buat jalan2 kat uniten crk org tak puasa hahahaha

.ella ainnadjla. said...

mmg patot sgt...

Ikan_Pari@@ said...

++Isk, elok deme yang hempok kamu!

/me lariiiiii

.kakijalan. said...

ko jawab ape?
ruginya tak pegi.haha

TashadeNatasha said...

sepak terajang okay!

intan.maisarah said...

lor,,asei ko tak join?

teRi said...

erk. sbb dorg suka wat lawak cmtu. zzz

Anonymous said...

lu pose ke ni din...
join suda...

Far8 said...

Salam..amcm? Dh dpt ke awek?

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片