PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Monday, August 24, 2009

Jum Teraweh (tajuk simple je..)

gua baru ingat hari ni nak g teraweh tapi sekali ade bisul lak. dem. skali tumboh dua bijik lak tu. ni mesti proses pemecahan lemak. kompem! gua budget dekat 20kg kot da turun. kalo xsilap, mengikut pengalaman gua sebagai abang kepada bakal doktor, bisul yg tumboh ni adalah nama saintifik bagi lemak2 yg degil, yg malas nak kua dr bontot so sangkut kt bontot. ok x wikipedia gua pasal bisul? mesti lu org rasa gua mcm tambah kelaka kan? kan? kan?

ok hambar sebenarnya. bye!


nota calculus: korg cmne lak? apa alasan korg xg teraweh malam ni? kehkehkehkeh

4 comments:

Ikan_Pari@@ said...

++Perlukah kite memberi alasan sedangkan pahala di bulan ramadhan tu berlalu cam tu je?

/me lariiiiiiii

teRi said...

erk kesihatan xmengizinkan. zzz

.kakijalan. said...

takde alsn. mesti pegi.hehe

intan.maisarah said...

hidung selesema. kang pergi semua takmo.suspek ade h1n1 kat aku..

pergh alasan mengikut perkembangan semasa.
ha mane nk cari alasan camtu!