PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Wednesday, October 13, 2010

Lagu Aku Cerita Aku.

hei dengarlah cerita aku,
ada benda nak bagitau,
tapi aku rasa malu,
mungkin boleh makan nasi dulu.

sedap juga makan nasi cicah budu,
mari basuh tangan dulu,
dan mari dekat dengan ku,
aku dah sedia nak cerita sesuatu.

aku pergi situ,
nampak engkau malu-malu,
engkau jeling aku,
aku pula malu-malu,
aku cuba hilang malu,
kau pula buat-buat potong kuku,
pastu kau usya aku,
aku pula buat-buat kira bulu. (chorus 4 kali)

ooooo... (nyanyi ramai-ramai)

kau tersenyum tersipu-sipu,
aku baru nak belajar nak cakap i love you.

kisah cinta ini benar-benar berlaku,
serius aku tak tipu,
aku tau kau terharu,
tapi diam-diam aku suka tengok bontotmu.

hooooo.. hooo.. hooo..

2 comments:

imanshah said...

wah peminat bontot..kuikui

Paan Ovrtd said...

Gua cuma nak bagitau yang komen gua ni right from the toilet. Hebat bukan?! Dengan Nokia E71,anda mampu melakukan hampir apa saja!