PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Sunday, August 22, 2010

Pengumuman!

Pada hari ini dengan rasminya gua menyatakan bahawa pintu dan tingkap serta serombong hati gua telah tertutup kepada gadis-gadis. Oleh itu janganlah ada yang hairan pabila gua mula bersikap dingin atau hangin atau buang angin laju-laju pabila berhadapan dengan gadis-gadis. Tidak akan ada pengecualian walaupon muka anda se'cun nora danish atau juliana advances sekalipon. Maka dengan ini gua menjatuhkan hukuman penjara seumur hidup kepada pencuri hati gua! Case close!







p/s- kalo gua layan gak, maknanya gua sayang lu lebeh la tu, tak reti2?

6 comments:

-xoul- said...

lol dah jadi gay secara rasmi

odette said...

abisla xoul pasni

teRi said...

aku terajang gak dua2 ekor ni.

Puteri Nurhafizah said...

ek eleh lu ingat ada orang nak kat lu ker. jangan harap wa nak amik hati lu. jauh sekalii. puiiii...




p/s : penyibuk ah pompuan nie. terajang dia sekarang !

teRi said...

dem. naseb baik lu cun. haha

splattish said...

huih..pasnih jumpe teri kene berhadapan..jika membelakangi beliau pasti mengundang padah..haha