PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Monday, August 2, 2010

Bapak Suparman.

Semalam gua keluar KL dengan kareb yang bernama Sarol Suparman. Saja jalan-jalan sambil usya makwe gothic bawak payung kat Times Square. Sempat la gak ragut 13 beg tangan.

Lepas makan GCB (GayCintaBerahi) kat McD, gua terus rushing balik rumah sebab ada hal mustahak. Sebelum balik, gua hantar budak Sarol ni ke Uniten dulu. Macam biasa pak guard nak jaga ketat macam jaga anak dara zaman dulu-dulu. Keluar masuk semua nak tahan. Semua nak tanya. Bosan betol.

Beratur lama gak nak masuk Uniten. Hujan pulak tu. Memang jem sket la. Sampai turn kereta gua, gua turun tingkap dan angkat tangan ala-ala brother.

"Nak hantar member masuk dalam kejap", pinta gua secara berhemah.
"La. Ingatkan nak hantar anak", jawab Pak Guard sambil buat muka manja.

"............................."





Sekarang lu orang bagitau gua baik-baik.
Muka gua ada macam bapak kepada mamat yang pejam mata ni ke?
Huh!


10 comments:

otak ketat said...

haha! sebiji habes weh muka korg. jgn salahkan pak guard tuh. dia jujur. kah kah kah.

Rina (◕‿◕)✿ said...

hahaha! boleh thn la hhahah

-xoul- said...

ada2..aku pun kadang2 silap jugak..

arch-t said...

nasib baik pakgad tlg bgtau.
okbai.

teRi said...

...

korg jgn berkomplot sgt.

Melati said...

bapak orang = dah keje = ada duit sendiri

so sebenarnya pakgad tu nampak sinar2 kekayaan kat myka kau

teRi said...

ko pandai nak amik akti aku kan? hahaha. yela2 esok aku banje ko kfc. lol

odette said...

muke atok lg ketara

Qila Azali said...

hahaha.. mcam same jee!!

teRi said...

... nak kena tarik telinga sekor2 ni.