PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, June 2, 2009

Ego Seorang Lelaki!

Masuk je opis, terus aku on YM..
Saja je.. mana tau ade awek rindu nak chat dgn aku pagi2 ni ke.. lol


Akan tetapi..
Sebaik saja aku bukak YM, ade seseorang telah buzz aku!
Aku terkedu..


Yup..
Ex aku yang buzz aku..
Padahal baru semalam aku g sound dia..


Huh.. nak minta maaf la tu..
Xdapat la weh..
Ingat senang2 ke?
Dah sakitkan hati aku..
Takkan aku nak maafkan macam tu je?
Huh!


Aku senyap..
Sengaja aku tidak taip apa2 sebagai tanda protes..
Maruah perlu dijaga..
Ego mesti tunjuk..
Hati mesti keras..
Kemaluan perlu dipelihara..
Kita mesti ajar perempuan!!


(5 minit selepas itu)

Aku maseh tidak memberi sebarang reaksi..
Sambil membuat muka jual mahal..
Dan meninggikan hidung setinggi-tingginya!
Pedulik apa aku!
Aku takkan tunduk pada perempuan!





(10 minit kemudian..)


...........


CILAKAK!

Camne gua boleh lupa yang YM skang ni dijangkiti virus buzz.. Tak pepasal aku menaruh harapan palsu.. T_T

33 comments:

.kakijalan. said...

virus ape tu?
bole mati tak kalau kena?
takut2

jajaoohjaja:) said...

bersabarlah.
allah masih sayangkan anda sebagai hambanya.
:) *ketiba tibaan*

teRi said...

virus tu just buzz org je.. xde kerosakan apa pon.. cuma boleh buat ko menaruh harapan palsu la kalo ade id awek cun yg buzz ko.. T_T

teRi said...

@jaja: saya perlu kaseh sayang dari seorang wanita T_T

TeD said...

wakakakakakaka ... well, what can i say teri... virus pun dah minat ko...

s h a o r a n said...

Memberi harapan palsu betul la virus tue..Bhahaha

Seri said...

hahah perashann syiall.. hehehe....

AkuAyie said...

virus buzz??
bukan virus buzz ler...
SPAM. Haha..
kalau dia buzz, kemudian ada tulisan2 iklan skit tu, haa.. yerla tu bukan dia..
kalau buzz jek, mungkin betul dia kot..haha

teRi said...

xde la.. ni virus buzz la.. virus ni akan buzz id2 yg ada dlm fren list org tu. selepas buzz, terus senyap... ramai da kena.. cuba la bayangkan kalo tibe2 nora danish buzz teri? fuhh.. (xde kena mengena)

zeyra zaha said...

yeke ak tak pernah kene pon?
org2 yg MENAROH HARAPAN je kot kene roflmao

teRi said...

ceh.. nanti kena la.. on da way.. ;p

teri penah dpt 4 buzz skaligus.. semua awek cun.. dem! gua siap tanya nak apa? rindu ke? peh malu siak! wakakkaka

bvlgarigirl @ Arianna said...

Hahahahahaha

gelak sambil guling2

teRi said...

ooo gelakkan org eh.. siap dia nanti! ;p

Nadiah Norzemi said...

OK ini lawak.

aku harap benda nie jadi jugak kat ex aku.
br dia plak tahu ego seorang perempuan ha :)

si gadis operator ^_6 said...

haha
akibat terlalu ego.!
;)

eezaleeza said...

hahahahahahhaha.. tula perasan x tentu pasal =p

Al-Kaput said...

sungguh malang.....

kar-el said...

ada hikmah disebalik kejadian... cuba kau pk positif.. takdir virus tu buzz.. kau reply... and with a simple "hi"... everything can goes back to normal... kan2.. baik2.. plok2.. lol... plok2 tu xyah la... ego jgn tinggi... hidung jgn tinggi... sunburn kau pun jgn lama sgt... eh.. mcm spam je.. ok bye!

teRi said...

babi ko karel.. aku gado teruk kot sampai dua2 ckp jgn tegor dah.. silap besar la sapa start tegor dulu.. huh

Eima Jer said...

hye..
my 1st time jenjalan..
i link u ea c kacak..
hahahaha =.=

nawez said...

hahahahaha lawak gile.

ye. virus yg pandai buzz itu memang kadang2 memberi harapan palsu pada segelintir manusia.. keh2

kar-el said...

aaaa... tu la menda tu jadi starting point utk kau baik balik... kan kawan2 kan? kan2... hauhauhaua... jgn memilih.. ingat pesan pak harun...

Qila Azali said...

pergh. teri perasan. ok . bye.

Ikan_Pari@@ said...

Eh eh eh eh eh eh eh eh 2NE1
Eh eh eh eh eh eh eh eh You gotta ring the alarm
Eh eh eh eh eh eh eh eh We 2NE1
Eh eh eh eh eh eh eh eh Hey Hey Hey Hey Hey

- Gie - said...

hahaha..siot je.

Nani Allen said...

nasib baik kau tak pegi buzz balik. beriya iya jual mahal. ah betepuk sebelah tangan dengan ym.

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

kahkahkahkah..
buat penat je meninggikan hidung.
teri tertipu!

niEna hailani said...

hahaaaaa....
padan muka kamu...
ego lagi....

hahaaaaaa....

jgn jual mahal k

Nem0 o0h Nem0 said...

Kemaluan perlu dipelihara? hahaha

Ricardo Arres Kaka' said...

owh pttla megan fox buzz gua aritue...

virus rupenyer....

owh tidak!gua kecewa!

JohnJenin said...

oh dah ada virus buzz. Patut la bila pakcik ym awek awek lama yang buzz pakcik, depa cakap depa takdak buzz pon. Adoiii

Fadhlina Budiman said...

adoi ada jugak macamni eh..nasib baik..*1st time komen!

Anonymous said...

hahahahahahaha.. lol..
padan muka!
did it bruise ur ego?