PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Sunday, February 21, 2010

Jatuh!


Minggu lepas aku dan keluarga aku balik kampung kat terengganu dan kelantan. Layan gak la. Da lama tak balik. Balik sekali skala rasa lapang gak dada ni. Pastu pergi minum kat Kedai Air Buah Gelas Besar dengan semua sedara. Ngah sedap hirup air buah, tetibe adik sepupu aku yang baru darjah 1 yang duduk sebelah aku menjerit cemas..

Adek sepupu: Ala jatuh!
Aku: Haaah? Jatuh pe? (aku terkejut sambil mata melilau tengok lantai)
Adek sepupu: Jatuh cinta lagi. Lagi-lagi jatuh cinta. (nyanyi)
Aku: .........
Semua orang: Kahkahkahkahkahkahakah (gelak ramai2.. cm arem)


Ni rasa macam malas nak balik kampung da ni. Huh

6 comments:

- Gie - said...

hahahaha..
geli bulu mata aku dgr
ko merajuk kambing.lol

TashadeNatasha said...

seronok gila ada kampung. aku dah bosan duduk dkt bandar.

teRi said...

gie: merajuk tu tandanya sayang. kahkahkah

tasya: la. asal xckp? kang senang2 aku bwk ko balik kg. best wor.. ade kg aku depan laut, depan sawah pon ade, dalam felda pon ade. pilih2. hehe

farrah said...

oke. ni klaka! hahahha

.rafiq. said...

ko pun kne buli dengan adik sedare.
pandai die begurau.kih2

Wolverina said...

lol. kelaka gak adik sedare kau ni. hahahaa