PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Wednesday, December 16, 2009

Ole ole ole Malaysia!


Komon komon!

Jom sapot team bolasepak Malaysia.

Main macam taik pon team sapa?

Komon la. Sapa lagi nak sapot kalo bukan kita?

Cuba kalo korang kat tempat dorang?

Mesti nak kitaorang sapot kan?

Lantak la FAM punya pengurusan macam cilaka ke pe.

Kita takyah jadi cam cilaka suda.

Malaysia Boleh!!



Jum sapot team malaysia ramai-ramai pada hari khamis ni pukul 6 petang depan TV.
Dengar cerita, kat tv2 dan tv3 ada tunjuk game. Ayohhhhh!!

10 comments:

.rafiq. said...

caya lah cayalah. caye lah. malaysia boleeyy!

teRi said...

yeah mesia bole!! haha

M O N I C A said...

MALAYSIA BOLEEEEEEEE..=)

Paan said...

Gua undi diri sendiri!!!!! Fuck saruk!!!

teRi said...

asal tetibe paan cm babi salah komen blog ni? zzz

intan.maisarah said...

ye sy tgk

Bok said...

jgn puji sgt team malaysia. nanti kalah. da selalu sgt camtu.

teRi said...

lol. xpe. kalah tu da lama bajet. hahahaha.. saja je sapot. kasi semangat sket malaysia. lol

.rafiq. said...

malaysia menanggg!heehe

Aidi-Safuan said...

teri sedey team negara kelahiran dia kalah dengan malaysia