PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Wednesday, February 2, 2011

Kemaluan Yang Sungguh Memalukan.

Kisahnya begini. Tengah hari tadi gua pergi mesin ATM nak keluarkan duit. Malangnya tidak berjaya. Ada problem apa ntah. Gua pon akur dan redha dengan kebodohan mesin tersebut. Takpela. Mesin ni pon macam kita. Kadang-kadang ada konflik dalaman. Hari-hari kerja 24 jam sehari. Mau tak stress kan? Mana la tau bergadoh dengan makwe ke apa, mungkin itu sebab hari ni tak berapa nak perform. So gua maafkan mesin tersebut.

Kemudian gua balik rumah. Sambil bosan-bosan tu gua check la cimbclicks gua. Mana tau duit gaji dah masuk ke. Sekali tengok-tengok duit gua hilang. WTF! Duit makan untuk seminggu tu. Tiba-tiba ghaib. Confirm duit tu kena tolak masa nak keluarkan duit tadi. Dah la gua ngah pokai. Tu je duit yang gua ada dalam bank. Memang gua lari laju-laju sambil nanges menuju ke arah telefon rumah.

Gua call careline CIMB dan tanya pasal benda ni. Dan dorang ngaku ada problem dan suruh gua buat aduan kat cawangan CIMB yang berdekatan. Selesai buat aduan, gua pon balik rumah. Pastu macam biasa, gua pon berlakon jadi budak emo gothic pakai payung stokin hitam dan mengadu manja kat twitter.







AMIK KO!
Baru nak bahan CIMB kat twitter, sekali dorang alert pulak.
Naik malu gua. Kahkahkahkah

5 comments:

syera sharon said...

LIKE LIKE LIKE!

cacah said...

i pernah ngamuk ngan P1 Wimax kat twitter pastu diorang pun twit macam ni jugak...

agaknya diorang google kut...

teRi said...

i rasa dorang memang ade team yg dipertanggungjawabkan untuk gugel ke search ke dalam twitter atau di mana2 demi menjaga kepentingan pelanggan. macam ni baru betol-betol care line kan? kekeke

intan.maisarah said...

wow. leh kaji customer relaionship strategy cimb ni
bagus amat

dekkai said...

harharhar.

noob gila.