PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Sunday, August 29, 2010

Friday, August 27, 2010

Peace!

Jumpa pakcik ni kat Highway LDP hari tu. Lu memang sporting. Kahkahkah

Wednesday, August 25, 2010

Meh nak bagitau something.







Jangan tengok entri bawah ni.



















Tuesday, August 24, 2010

Sunday, August 22, 2010

Pengumuman!

Pada hari ini dengan rasminya gua menyatakan bahawa pintu dan tingkap serta serombong hati gua telah tertutup kepada gadis-gadis. Oleh itu janganlah ada yang hairan pabila gua mula bersikap dingin atau hangin atau buang angin laju-laju pabila berhadapan dengan gadis-gadis. Tidak akan ada pengecualian walaupon muka anda se'cun nora danish atau juliana advances sekalipon. Maka dengan ini gua menjatuhkan hukuman penjara seumur hidup kepada pencuri hati gua! Case close!







p/s- kalo gua layan gak, maknanya gua sayang lu lebeh la tu, tak reti2?

Monday, August 16, 2010

Juadah Berbuka.


Hari-hari berbuka kat opis dengan benda alah ni.
Kalo tak kurus gak, gua taktau la.






p/s- kadang-kadang kalo lapar sangat, dengan kunci-kunci kereta gua telan.

Thursday, August 12, 2010

Day Two Part Two

ok da boleh bukak puasa. jum telan air liur!

p/s-demit sedap gle bau makanan yg bdk2 ni beli kat bazar. T_T

Day Two

hari puasa kedua..
7.00malam..


Gua maseh gagah duduk bersimpuh di depan pc opis. Maseh selamba bermain game solitaire walhal lagi 30 minit menjelang masa berbuka. Gua cuba tahan lemak-lemak dari menguncup kerana aircond dalam opis ni macam harem punya sejuk. Nasib baik ade balance lemak dari tahun lepas. Boleh la pakai wat alas ye dok?








Wednesday, August 11, 2010

1st Day

Baru hari pertama puasa, badan dah lembik sungguh-sungguh. Padahal hari ni tak pegi keje pon. Tadi tido je sampai ke Asar. Kehkehkeh.

Taktau la camne esok. Keje sampai pukul 9 malam kot. =.=

Berusahalah!




p/s- esok nak start diet. tadi balun 5 lauk. muahaha.

SORRY.


Hari pertama berpuasa tanpa arwah abah. Tiada lagi suruhan supaya meneman arwah ke Bazar. Tiada lagi nasi kerabu setiap kali berbuka. Tiada lagi kejutan oleh arwah supaya bangun sahur. IMISSYOUSOMUCH. Al fatihah untuk arwah abah dan untuk mereka yang telah pergi meninggalkan kita kepada penciptaNya. Sentiasa hargai ketika mereka masih ada. =)

Sahaja aku berpuasa esok hari menunaikan Fardhu Ramadan tahun ini kerana Allah Taala

نَوَيْتُ صَوْمَ غَدٍ أَنْ أَدَاءِ فَرْض شَهْرِ رَمَضَانَ هَذِهِ السَّنَةِ لِلَّهِ تَعَالَى



Wednesday, August 4, 2010

Sikat pon Fleksibel.

Cilaka. Siapa punya kerja ni?
Camne gua nak sikat rambut pasni?

Tuesday, August 3, 2010

Kenapa Mee Dipinggirkan?


Astaga. Siapa la nak beli mee tikus ni. Geli siot. Nama pon dah selekeh. Tu belom bayang mee ni diperbuat dari apa. Euwww. =.=' Kot ye pon, bagi la nama elok-elok seket. Mee NormanHakim ke, Mee ErraFazira ke, Mee JustinBieber ke. Baru la market sket. Lol.

Monday, August 2, 2010

Bapak Suparman.

Semalam gua keluar KL dengan kareb yang bernama Sarol Suparman. Saja jalan-jalan sambil usya makwe gothic bawak payung kat Times Square. Sempat la gak ragut 13 beg tangan.

Lepas makan GCB (GayCintaBerahi) kat McD, gua terus rushing balik rumah sebab ada hal mustahak. Sebelum balik, gua hantar budak Sarol ni ke Uniten dulu. Macam biasa pak guard nak jaga ketat macam jaga anak dara zaman dulu-dulu. Keluar masuk semua nak tahan. Semua nak tanya. Bosan betol.

Beratur lama gak nak masuk Uniten. Hujan pulak tu. Memang jem sket la. Sampai turn kereta gua, gua turun tingkap dan angkat tangan ala-ala brother.

"Nak hantar member masuk dalam kejap", pinta gua secara berhemah.
"La. Ingatkan nak hantar anak", jawab Pak Guard sambil buat muka manja.

"............................."





Sekarang lu orang bagitau gua baik-baik.
Muka gua ada macam bapak kepada mamat yang pejam mata ni ke?
Huh!


Sunday, August 1, 2010

Selamat Datang Encik Ugus!

Bulan Ogos dah sampai!



...








Ok taktau nak tulis ape. Demit.