PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Monday, February 22, 2010

2 pagi..

aku rasa ramai orang tak paham lawak kat entri bawah ni..

hmmmm..

ah peduli ape aku. hahahhahaha. ok tdo. da kol 2 pagi kot. zzz

Sunday, February 21, 2010

Jonggang.. jonggangggggggg!

Pada suatu malam yang aman damai.. tetibe..

teRi BoGaD: ble nak gerak ni
Xoul: jom
Xoul: da gerak

5 minit kemudian..

teRi BoGaD: siot la sarol main fb lg
Xoul: tu la..aku dh dlm keta kut
Xoul: dem
teRi BoGaD: ...........

Jatuh!


Minggu lepas aku dan keluarga aku balik kampung kat terengganu dan kelantan. Layan gak la. Da lama tak balik. Balik sekali skala rasa lapang gak dada ni. Pastu pergi minum kat Kedai Air Buah Gelas Besar dengan semua sedara. Ngah sedap hirup air buah, tetibe adik sepupu aku yang baru darjah 1 yang duduk sebelah aku menjerit cemas..

Adek sepupu: Ala jatuh!
Aku: Haaah? Jatuh pe? (aku terkejut sambil mata melilau tengok lantai)
Adek sepupu: Jatuh cinta lagi. Lagi-lagi jatuh cinta. (nyanyi)
Aku: .........
Semua orang: Kahkahkahkahkahkahakah (gelak ramai2.. cm arem)


Ni rasa macam malas nak balik kampung da ni. Huh

Thursday, February 4, 2010

What U Give U Get Back. :P

Whatever u give a man, he will make it 'greater'. Give him a woman, he will make her pregnant. Give him a house, he will give u a mess. Give him groceries, he cant do anything with them -.-' . Give him a seduce n he will give u his money. He multiplies and enlarges what he is given. So if u give him a problem, be ready... to receive three... of madu... Post it on your blog if u agree. ;D

Wednesday, February 3, 2010

Cuba Dan Terus Mencuba!

Bukan senang nak bagi semua orang puas hati. Ade yang merajuk, ade yang memendam, ade yang berontak, ade tak amik kisah, ade yang suka melulu walaupon taktau pape, ade yang menyusahkan. Tapi aku tetap cuba gembirakan semua orang selagi boleh. Selagi boleh. Dan aku pasti boleh!